رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان به جز «حمیل ـ ایلام» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر به جز محور حمیل به ایلام که مسدود اعلام شده است، تمام محورهای اصلی و فرعی راه‌های استان کرمانشاه باز است.

وی گفت : البته به این منظور یک راه دسترسی جایگزین فقط برای تردد خودروهای امدادی در محور حمیل به ایلام باز شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: چند محور روستایی نیز به علت ورود آب‌های بالادستی و افزایش آب رودخانه‌ها و انسداد پل‌های مسیر از جمله محورهای هلشی به شورآباد و چند محور روستایی در ثلاث باباجانی مسدود هستند.

 حیدری گفت: با توجه به اینکه در روزهای آینده افزایش لکه‌های ابر و بارش‌های رگباری در پیش رو داریم توصیه می‌شود همچنان رانندگان اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم به دلیل رعایت اصول ایمنی در طی این چند روز گفت: با رعایت و توجه به توصیه‌های پلیس طی این ۴ روز با کاهش ۶۰ درصدی ترددها مواجه بودیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه در این چند روز اتفاقاتی از ناحیه ریزش کوه، رانش زمین، جمع شدن گل ولای در سطح جاده‌ها، سیل زدگی و آب گرفتگی بسیاری داشتیم اما اتفاق ترافیکی که منجر به فوت یا خسارت شده باشد، نداشتیم .

 

 

انتهای پیام/د

محور حمیل به ایلام مسدود اعلام شده است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.