رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فیروزآباد گفت: روزانه بیش از ۱۳ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان فیروزآباد عبور می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا بهبودی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فیروزآباد از تردد روزانه ۱۳ هزار خودرو از محورهای فیروزآباد خبر داد و گفت: برای تسهیل دررفت و آمد مردم و کاهش سوانح در راه‌ها اقدامات فنی و تعمیراتی در طول سال ۹۷ انجام شد تا در ایام سفرهای نوروز مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی افزود: خط‌کشی جاده‌ها، نصب گاردریل، نصب و تعمیر روشنایی نقاط پیچ جاده و رفع خاموشی مسیر برخی نقاط حادثه‌خیز، لق گیری سنگ‌های کوه و کنار جاده، تعمیر آب‌نماها و راه عبور آب‌از کارهای انجام‌شده است.

بهبودی ادامه داد: راهدارخانه محور فیروزآباد- شیراز تجهیز شده و با ایجاد امکانات مناسب برای اسکان موقت در شرایط اضطراری نیز مهیا شده است.

وی بیان کرد: راهداری شهرستان فیروزآباد با استفاده از نیروهای توانمند و متعهد و دستگاه‌های خودرویی سبک و سنگین آماده خدمات‌رسانی بوده و با ایمن‌سازی جاده‌ها نسبت به نصب دوربین‌های هوشمند و رفع نقص آن‌ها اقدام شده است.

بهبودی اظهار داشت: در محور مواصلاتی فیروزآباد- شیراز ۴ دوربین در مسیر رفت و برگشت نصب‌شده و در جهت اعمال قانون فعال و ثبت لحظه‌ای تمام رفتار رانندگان تحت کنترل کامل هوشمند قرارگرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فیروزآباد بابیان این‌که در سال ۹۷ تعمیر و بازسازی بیش از ۱۵ دستگاه پل بزرگ و کوچک در این منطقه انجام شد ابراز داشت: اقدامات از پیش تعیین‌شده و طبق برنامه با تعمیر پل‌ها، لق‌گیری و جمع‌آوری سنگ‌های کنار جاده موجب شد در سیل و بارندگی که ۵ فروردین‌ماه صورت گرفت هیچ خسارتی به جاده‌های مواصلاتی فیروزآباد وارد نشده و تمام نیروهای راهداری از تاریخ ۲۵ اسفند هماهنگ با طرح آماده‌باش سراسر کشور تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۸ در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

بهبودی گفت: تا ۱۶ فروردین هماهنگ با سراسر کشور به لحاظ کنترل ترافیک در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان به‌خصوص محور ترانزیت و مواصلاتی فیروزآباد-جم-عسلویه تردد کامیون ممنوع است.

انتهای پیام/م

تردد روزانه ۱۳ هزار خودرو از محورهای فیروزآباد

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار