معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در تمام ساعات برای خدمات رسانی به خانواده‌های ایثارگران آسیب دیده از سیل آماده هستیم.

خدمات رسانی به خانواده‌های ایثارگران آسیب دیده از سیل در ایلام به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;اسدالله تولیده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به منظور بررسی وضعیت منازل مسکونی ایثارگرانی که در سیل اخیر دچار خسارت شدند، امروز در شهرستان دره شهر حضور یافت همچنین از نزدیک با ایثارگران آسیب دیده دیدار و از بخش‌های مختلف منازل این عزیزان بازدید کرد.

تولیده در حاشیه بازدید از منازل ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر دره شهر گفت: شناسایی اولیه منازل مسکونی خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که در جریان سیل هفته گذشته خسارت و آسیب دیده اند، صورت گرفته است.

وی افزود: هماهنگی لازم با رؤسای بنیاد‌های شهرستان‌ها در خصوص میزان خسارات به خانه‌های مسکونی ایثارگران در شهر‌هایی که در معرض سیل قرار گرفته اند بعمل آمده است.

 تولیده با بیان اینکه بطور مستمر با خانواده‌های ایثارگران آسیب دیده از سیل در ارتباط هستیم ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل، در تمام ساعات برای خدمات رسانی به این افراد آماده هستیم.

 

انتهای پیام/با

بازدید معاون تعاون بنیاد ایلام از منازل ایثارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.