رئیس پلیس راه گلستان از ترافیک سنگین در اکثر محورهای گردشگری گلستان خبرداد و گفت: محور توسکستان از ساعت چهار و نیم یک طرفه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سرهنگ علی عبدی رییس پلیس راه استان گلستان گفت: نیرو‌های پلیس راه در قالب پلیس ایستگاه‌های ثابت و سیار در روز طبیعت در خدمت شهروندان و مسافران هستند.

عبدی افزود: از بعدازظهر که حجم برگشت سنگین است پلیس در محل حضور داشته و طبق شرایط برخی از محور‌های ممکن است، یک طرفه شود.

وی گفت: هم اکنون وضعیت ترافیک در محور‌های تفرجگاهی ما سنگین و نیمه سنگین است و تا ساعتی دیگر هم این ترافیک به دلیل حجم برگشت‌ها خودرو‌ها سنگین‌تر هم خواهد شد.

عبدی بیان کرد: در جنگل دلند، تنگه چهل چای مینودشت، جنگل گلستان، زرین گل، کبودال، توسکستان، قرن آباد، شصت کلاته، پارک جنگلی امام رضا کردکوی و ... حجم ترافیک بالاست.

وی تأکید کرد: عجله و شتاب در رانندگی باعث وقوع حوادث رانندگی است، بنابراین سعه صدر، صبوری، گذشت و رانندگی با سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

عبدی اضافه کرد: خودداری از جابجایی خانواده و سایر بستگان در قسمت بار وسایل نقلیه باری ضروری است، در غیر این صورت ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت جلوگیری و مسافران پیاده خواهند شد.

رئیس پلیس راه گلستان با بیان اینکه محور توسکستان از ساعت چهار و نیم یک طرفه شده است، گفت: معمولاً عرض محور‌های تفرجگاهی ما کم بوده لذا رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و توصیه همکاران بنده را جدی بگیرند تا خطری آن‌ها را تهدید نکند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان گلستان در این خصوص گفت: محور‌های گردشگری گلستان همه ساله در روز طبیعت ترافیک سنگینی دارند.

مهدی میقانی افزود: هم اکنون دوربین‌های راهداری ترافیک نیمه سنگینی را در محور‌های جنگل دلند، جنگل گلستان و گرمابدشت توسکستان نشان می‌دهند.

سرهنگ محمد طبیبی رئیس پلیس راهور گلستان هم در این باره گفت: تمام عوامل پلیس راهور در مراکز گردشگری شهری حضور دارند و مردم را راهنمایی کرده و تا پایان ترافیک هم در محل حضور دارند.

وی ادامه داد: در گرگان نیرو‌های ما در مراکز گردشگری زیارت، ناهارخوران، النگدره و هزارپیچ حضور دارند و تمهیدات لازم را اعمال می‌کنند.
 
منبع: مهر

انتهای پیام/م
 
 

توسکستان یک طرفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.