مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: ۵ هزار واحد در استان اصفهان دچار آسیب شده‌اند که بیشترین خسارت در شهرستان سمیرم بوده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان پیرامون آخرین وضعیت منازل مسکونی آسیب‌دیده در سیلاب استان اصفهان اظهار کرد: طبق آخرین آمار اکثر مواردی که دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند به علت آب‌گرفتگی بوده است، آب‌گرفتگی سبب شده ساختمان‌هایی که قدیمی بوده یا در کنار رودخانه و یا غیراصولی ساخته شده‌اند را دچار آسیب کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به سفر مسؤولان استانی به سمیرم ادامه داد: ۵ هزار واحد در استان اصفهان دچار آسیب شده‌اند که بیشترین خسارت در شهرستان سمیرم بوده است.

وی افزود: به منازلی که در روستا آسیب دیده‌اند برای نوسازی وام ۳۵ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله به آن‌ها پرداخت می‌شود.

خانی درباره کمک به سایر استان‌های سیل‌زده نیز عنوان کرد: نیرو‌های بنیاد مسکن همچنان در سرپل ذهاب مستقر هستند و در ساخت و ساز شهری ۷۰ درصد تا کنون پیشرفت داشته‌ایم و حدود ۷۰۰ خانه از ۱۲۰۰ خانه تکمیل شده است و امیدواریم در ۶ ماهه اول سال جاری کل پروژه به پایان رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: البته نیرو‌های ما که در سرپل ذهاب بوده‌اند اکنون تمام توان خود را برای کمک به سیل زدگان مناطق غرب کشور به کار بسته‌اند.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت منازل مسکونی آسیب‌دیده در سیلاب استان اصفهان

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار