نماینده مجلس منطقه مینودشت استان گلستان مطرح کرد: بنیاد مسکن در استان گلستان شروع به ساخت خانه‌ها کرده است همچنین دولت با تمام توان خود در این بحران همراه ما بوده است.

بنیاد مسکن در استان گلستان شروع به ساخت خانه‌ها کرده است / دولت با تمام توان خود در این بحران همراه ما بوده استشهرام غراوی نماینده مجلس منطقه مینودشت استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره امداد رسانی و اقداماتی که در گلستان انجام شده است، گفت: بارندگی در استان گلستان تقریبا قطع شده است و پسآب‌ها در آق قلا و گمیشان در حال کم شدن است در همین رابطه میزان خسارت‌ها در شهرستان‌هایی نظیر مینودشت، گالیکش، مراغه و طفره برآورد شد و خسارت‌های نهایی که تمام روستا‌ها باید باشند در شرف انجام است تا بتوانند خسارت‌ها را بعد‌ها برآورد و تامین اعتبارش را پرداخت کنند.
غراوی افزود: بعد از این حادثه می‌بایست بیشتر به مردم رسیدگی شود تا قبل از گرمی هوا این اتفاقات حل شود چراکه ازبیماری‌های قابل شیوع جلوگیری شود همچنین مردم به خانه هایشان برگردند لذا خانه‌های زیادی تخریب شده است که البته بنیاد مسکن هم شروع به ساخت خانه‌ها کرده است.
وی با اشاره به اقدامات دولت دراستان گلستان تصریح کرد: دولت با تمام توان خود در این بحران همراه ما بوده است و اکنون با توجه به اینکه حجم عظیمی از کشور درگیر سیل و بحران بوده اند دولت باز هم به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.
نماینده مجلس منطقه مینودشت استان گلستان توضیح داد: با ورود سامانه جدید بارشی، بیشتر مناطق ایران در معرض خطر سیل قرار گرفتند که در این حوادث مردم در کنار مسئولین و یاری رسان به ملت خود بودند.
غراوی در ادامه یادآور شد: همان طور که شاهد بودیم در اولین روز‌هایی که این اتفاق افتاد تمام کشور برای کمک به سیل زدگان بسیج شدند و طبق دستور ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر ورود سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی ارتش به تسریع در حل بحران کمک کرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم وقوع سیل در همه جای کشور به زودی حل شود و مردم به خانه‌های خود برگردند در این خصوص ما هم در جلسه غیر علنی در حوزه همه موضوعات مرتبط با بحران سیل صحبت خواهیم کرد و امیدواریم دراین بررسی به نتیجه خوبی را شاهد باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار