استاندار کرمانشاه با فرماندهان نظامی و مدیران برای امکان سنجی کمک به هموطنان لرستانی گرفتار در سیل نشست برگزار کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه با معاونین و تنی چند از فرماندهان نظامی و مدیران برای امکان سنجی کمک به هموطنان لرستانی گرفتار در سیل نشست ویژه برگزار کرد .

وی گفت : اکیپ‌هایی خدماتی و امدادی از شهرداری کرمانشاه، سپاه، ارتش، هوانیروز، هلال احمر اعزام و کمک‌های غذایی توسط اتاق اصناف ارسال می شود .

بازوندگفت:با همراهی شایسته مردم خوب کرمانشاه، اجازه ندادیم سیل در استان به بحران تبدیل شود. اوضاع در استان آرام است و کمک رسانی به روستا‌های سیل زده به خوبی مدیریت شده و در جریان است.

وی گفت :مردم شریف لرستان از اولین یاوران مردم استان در زلزله ۹۶ بودند. مردم کرمانشاه به همسایه نوازی و جوانمردی شهره اند و بی تردید با تمام توان در کنار هموطنان لرستانی خواهند بود .

وی افزود: کمک رسانی به روستا‌های سیل زده استان به خوبی مدیریت شده و در جریان است.

بازوند بعد از این نشست به اتفاق معاونان و فرماندهان نیرو‌های مسلح و مدیران استان برای بازدید هوایی از روستا‌های در محاصره سیل صحنه و هرسین عازم این شهرستان‌ها شد.

استاندار کرمانشاه در هنگام بازدید از روستای «چم بطان» و چند روستای دیگر تخلیه شده گفت: در چند روز گذشته اولویت اول ما حفاظت از جان مردم بوده است.

وی اضافه کرد: اگر با هشدار‌ها و ایجاد حساسیت‌ها و همکاری شایسته مردم این روستا‌ها تخلیه نمی‌شدند؛ با این وضعیت که می‌بینید چه سرنوشتی در انتظار اهالی بود .

 

 

انتهای پیام/د

امکان سنجی کمک به هموطنان لرستانی گرفتار در سیل

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.