مردم مهاباد طبق سنت هرساله ۱۳ فروردین، روز سیزده بدر را به دامان طبیعت و مناطق سرسبز رفتند.

مردم مهاباد در دامان طبیعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیزدهم فروردین، فرصتی برای با هم بودن و انس با طبیعت است و مردم مهاباد هم امروز همراه با اعضای خانواده و بستگان خود به نقاط خوش آب و هوا و سرسبز رفتند تا از جلوه‌های تماشایی طبیعت لذت ببرند. 

اداره هواشناسی هرچند وزش بادگاهاً شدید و بارش‌های رگباری را برای منطقه هشدار داده بود، اما بسیاری از مردم از ساعات اولیه صبح امروز در مناطق زیبا و سرسبز حضور پیدا کردند تا از همه لحظات روز طبیعت استفاده کنند.

سبزه‌های مزین به روبان‌های رنگی که مردم با خود برای بردن به طبیعت حمل می‌کنند جلوه‌ای زیبا است که می‌توان آن را بر بالای سقف بیشتر خودرو‌ها را در این روز مشاهده کرد.

اطراف دریاچه سد مهاباد، جاده برهان، جاده سردشت، اطراف غارسهولان، بوستان ملت، اطراف تالاب‌های کانی برازان و دیگرآبگیر‌های این شهرستان از جمله مناطقی است که مردم این شهر برای گذراندن سیزدهمین روز سال نو به این اماکن رفتند.

طبیعت میراثی گرانبها از گذشتگان است که حفاظت از آن نیازمند همت و تلاش همگانی است و باید این سرمایه بزرگ را به خوبی به آیندگان بسپاریم.

انتهای پیام/ج

حضور مهابادی ها در دامان طبیعت به مناسبت روز طبیعت

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.