سعیدی گفت: ۲۰ فروند بالگرد از جمله بالگرد‌های ارتش، سپاه و هلال احمر در حال امداد رسانی به مناطق سیل زده هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: با بهتر شدن شرایط جوی در سراسر کشور امکان امدادرسانی مناسب‌تر مهیا شده است.


بیشتر بخوانید؛ ارتباط مخابراتی در پلدختر برقرار است/ طغیان ۵ رودخانه در قزوین


وی با بیان اینکه در حال حاضر  پلدختر لرستان و خوزستان نیاز به توجه بیشتری دارند، گفت: روستا‌های خوزستان که در معرض سیلاب قرار دارند تخلیه شدند و اهالی آن به مناطق امن منتقل شده اند.

سعیدی افزود: در منطقه پلدختر با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی قطع شده اند، با تلاش راهداری راه‌های فرعی برای انتقال عوامل امدادی فراهم شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۲۰ فروند بالگرد از جمله بالگرد‌های ارتش، سپاه و هلال احمر در پلدختر در حال امداد رسانی هستند، ادامه داد: از تمام تجهیزات امدادی برای کمک رسانی استفاده می‌شود.

سعیدی بیان کرد: با دستور وزیر کشور از استان‌های همجوار اصفهان، قم، مرکزی و سمنان تجهیزات لازم به منطقه اعزام شده است و سایر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرده اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در سایر استان‌ها هم که بارش باران داشتند نیروی‌های امدادی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: در مکان‌هایی که آب جان مردم را تهدید نمی‌کند نیرو‌های امدادی در حال خارج کردن آب از منزل مردم هستند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار