مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: جاده‌های استان بوشهر باز است و رفت و آمد در مسیر اهرم-فراشبند هم با احتیاط صورت می‌گیرد.

جاده‌های استان بوشهر باز است/ نیرو‌های امدادی همچنان در آماده باشقاسم قائدی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: همزمان با روز طبیعت جاده‌های استان باز است و نیرو‌های امدادی برای حفظ ایمنی هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در محور‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: جاده اهرم- فراشبند هم که یکی از جاده‌های پرتردد استان بوشهر در روز طبیعت است و هفته گذشته دچار ریزش کوه شده بود، باز است و نیرو‌های پلیس و راهداری در آنجا مستقرند تا مشکلی پیش نیاید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی، عنوان کرد: تا کنون باد و باران مشکلی در این استان ایجاد نکرده است.

قائدی ادامه داد:گروهی از منابع طبیعی برای بررسی وضع سد‌های آبخیزداری و مخزنی بخش ارم به آنجا رفته‌اند؛ سد‌هایی که آب از استان فارس به سمت آن‌ها می‌آید و اکنون در شرایط مناسبی هستند و مشکلی وجود ندارد.

او با اشاره به کمک رسانی بوشهر به استان‌های سیل زده، گفت: نیرو‌های هلال احمر با تجهیزات امدادی برای کمک به سیل زدگان لرستان اعزام شده‌اند و ۵۰۰ بسته غذایی هم برای سیل زدگان خوزستانی فرستاده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: دو هزار بسته دیگر هم در حال آماده شدن است که تا فردا به خوزستان فرستاده می‌شود.

قائدی همچنین از هم استانی‌ها و مسافران خواست در روز طبیعت به طبیعت احترام بگذارند و آن را آلوده نکنند و ضمن توجه به هشدارها، پیش از رفتن به مقصدی یا بازگشت به سمت شهر و دیار خود وضع راه را بررسی کنند.

انتهای پیام/ک

رانندگان در مسیر اهرم-فراشبند با احتیاط رانندگی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.