رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش ۲۴ درصدی تردد به همدان در ایام نوروز خبر داد.

رشد ۲۴ درصدی تردد به همدان در نوروز/ کاهش 20 درصدی تردد به همدان در سه روز گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به میزان تردد در ایام نوروز در محور‌های مواصلاتی عنوان کرد: تردد خودرو‌ها و ورود مسافران به شهر همدان نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به روز‌های بارانی گذشته و هشدار و اعلام رسانه و مطبوعات بسیاری از مسافران، سفر و بازگشت خود را به تاخیر انداخته به همین علت ترافیک در سه روز گذشته بسیار روان و حدود ۲۰ درصد یعنی تردد ۱۹۶ هزار خودرو کاهش داشته است.

 رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی لغزنده و در گردنه‌ها کولاک زمینی را شاهد هستیم، اما حجم ترافیک سبک و روان است.

عزیزی در رابطه با آمار تصادفات نیز تصریح کرد: طبق روال، آمار دقیق تصادفات را پزشکی قانونی باید اعلام کند، اما با توجه به تصادفاتی که افراد در همان لحظه و در صحنه فوت کرده‌اند می‌توان گفت که آمار تلفات ناشی از تصادفات تقریبا با سال گذشته برابر است و کاهش و یا افزایشی نداشته است.

وی با بیان علت نیمی از این تصادفات خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان برای رسیدن به مقصد عجله داشته و سعی می‌کنند در اسرع وقت به مقصد خود برسند و همین موضوع موجب خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز آن‌ها می‌شود که در نهایت این عوامل خوادث تلخی و گاه جبران ناپذیری، چون تصادف رقم می‌زنند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان یادآور شد: در حال حاصر تردد در همه محور‌های مواصلاتی امکان پذیر است و هیچ یک از محور‌ها مسدود نیست.

انتهای پیام/د.ا

افزایش ۲۴ درصدی تردد به همدان در ایام نوروز

 

 

برچسب ها: پلیس راه ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.