رئیس بنیاد مسکن نهاوند از وجود ۱۰ هزار ۵۰۰ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی در این شهرستان خبر داد .

مقاوم‌سازی۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی  در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ علیرضا نثاری  رئیس بنیاد مسکن نهاوند از وجود ۱۰ هزار ۵۰۰ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی در این شهرستان خبر داد و گفت: کار برآورد خسارات سیل در روستا‌های نهاوند آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اقدام فوق در شهر نهاوند، فیروزان، کیان و برزول نیز پس از جمع‌بندی و هماهنگی انجام خواهد شد، گفت: مبلغ تسهیلات نوسازی مسکن روستایی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان در هیئت دولت تصویب و در حال ابلاغ به بانک‌های عامل است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند تأکید کرد: اهالی روستا‌ها و شهر‌های فیروزان، گیان و برزول که قصد تخریب واحد فرسوده و نوسازی واحد خود رادارند می‌توانند به‌منظور تشکیل و تکمیل پرونده به بنیاد مسکن مراجعه و به‌محض اعلام آمادگی بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی گردند.

وی کارمزد این تسهیلات را ۵ درصد و دوره ساخت و بازپرداخت ۱۲ ساله عنوان کرد و گفت: از همشهریان عزیز خواست تا با توجه به حادثه‌خیز بودن شهرستان نهاوند در بحث زلزله و سیل از فرصت موجود استفاده کنند و نسبت به مقاوم‌سازی منازل روستایی اقدام نمایند.

انتهای پیام/د.ا

۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی نهاوند نیازمند مقاوم‌سازی

برچسب ها: سیل ، مسکن روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار