مردم اروند در روز جمهوری اسلامی به منظور تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی به دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند آمدند.

اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با مردم اروند در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بزرگان و ریش سفیدان طوایف را سرمایه های انسانی منطقه دانست و گفت: شما در توسعه، رشد و آبادانی و تامین امنیت منطقه نقش مهمی برعهده داشته و دارید.

وی افزود: اهمیت مشارکت و همراهی بزرگان طوایف در اجرای برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند در راستای تامین خواسته های به حق مردم در منطقه به ویژه در ارتباط با کشور دوست و همسایه عراق قابل تقدیر است و امیدواریم کماکان این برادری با توجه به اینکه ما بزودی شاهد حضور دوباره مردم این کشور خواهیم بود ادامه یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به عراق و دیدار با نخست وزیر این کشور ادامه داد: خوشبختانه در این سفر توافق بزرگی صورت گرفته است و با لایروبی اروند رونق تبادلات تجاری در بندرگاه های منطقه تحقق خواهد یافت .

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نیز در ادامه ضمن خرسندی برای حضور در این نشست گفت: استفاده و بهره گیری از اندوخته های تجربی بزرگان و معتمدان در کنار برنامه های اجرایی دولت می تواند سرعت ارایه خدمات را افزایش داده و موجب تسهیل در اجرای خدمات و سازندگی شود.

وی با اشاره به نقش معنوی این بزرگان افزود: در تاریخ جمهوری اسلامی روشن و بدیهی است که سران طوایف و عشایر از راه تلاش و در راستای خدمت به مردم مظلوم در هر منطقه به سرداری و ریش‌سفیدی رسیده‌اند که این افتخار بزرگی در حکومت اسلامی محسوب می‌شود و باید به عنوان یک ارزش فرهنگی و اجتماعی از آن نام برد.

در پایان این نشست سران طوایف و معتمدین منطقه آزاد اروند دغدغه ها و نقطه نظراتشان را اعلام کردند.

نشست مردم اروند با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند روزگذشته با حضور آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ویژه آبادان ، معاون فرهنگی و بعضی مدیران این سازمان در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

انتهای پیام/ د

تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی

برچسب ها: عراق ، تبادلات تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.