مسئول گروه جهادی پزشک سوال نهاوند گفت: یک تیم کامل به همراه پزشک عمومی و داروساز و دو دستیار وارد شهر سیل زده گمیشان استان گلستان شد

گروه جهادی نهاوند وارد مناطق سیل زده گلستان شد+تصویربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، دکتر یار محمد تکلو مسئول گروه جهادی اظهار داشت: اولین گروه جهادی نهاوند با نام پزشک سوال با دارو و پزشک به همراه تجهیزات کامل برای کمک به سیل زده گان شهر و روستا‌های گمیشان وارد این استان شد.

وی گفت: این اولین گروه جهادی استان و شهرستان نهاوند است که با هزینه شخصی خیران و خود اعضای گروه به همراه کمک‌های غیرنقدی جهت امدادرسانی به مردم استان گلستان وارد منطقه گمیشان شد.

وی افزود: در ابتدا قرار بود به همراه این گروه جهادی ۴ خانم پزشک و دستیار هم اعزام شوند که به دلیل شرایط نامساعد جوی ۴ نفر خانم اعزام نشدند.
دکتر تکلو اظهارداشت: این گروه جهادی دو روز پیش از شهرستان به همراه محموله دارویی غذایی و بهداشتی و تعداد ۵هزار دستکش پزشکی و مقدار زیادی دارو و تجهیزات وارد استان گلستان و شهر گمیشان شدند.
وی بیان کرد: این تیم شامل امدادرسانی، پزشکی و بهداشتی، و داروخانه سیار می‌باشد که در روز نخست ۵۰۰نفر را ویزیت کردند و به آن‌ها داروی رایگان دادند.
وی از حضور گروه‌جهادی پزشکی و بهداشتی دکتر سوال نهاوند در روستا‌ها و مناطق محروم این استان سیل زده خبر داد و افزود: تا زمانی که در گلستان هستیم خدمات ما ۲۴ خواهد بود و اگر با تراکتور هم شده خودمان را به نقاط محروم می‌رسانیم و از لحاظ کمبود دارو و مالی نیز مشکلی نخواهیم داشت.
تکلو خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است حداقل شبانه روزی ۷۰۰نفر را ویزیت رایگان کنیم همچنین دارو به صورت مجانی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

گروه جهادی نهاوند وارد مناطق سیل زده گلستان شد+تصویر

گروه جهادی نهاوند وارد مناطق سیل زده گلستان شد+تصویر

گروه جهادی نهاوند وارد مناطق سیل زده گلستان شد+تصویر

انتهای پیام/س

اعزام گروه جهادی نهاوند به مناطق سیل زده گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.