حزب‌الله لبنان اعلام کرد سطح تصمیم‌هایی که در نشست اتحادیه عرب در تونس اتخاذ شد، تناسبی با شرایط حساس کنونی منطقه نداشت.

حزب‌الله لبنان: تصمیمات سران عرب تناسبی با شرایط حساس کنونی منطقه نداشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در خبری گزارش داد حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای موضع خود را در قبال نشست سران اتحادیه عرب در تونس اعلام کرد.

در این بیانیه آمده حزب الله لبنان معتقد است سطح تصمیم‌هایی که در نشست اخیر اتحادیه عرب اتخاذ شد، تناسبی با اهمیت و حساسیت‌های مرحله حساس کنونی نداشت.

این بیانیه افزود: مواضعی که در نشست اتحادیه عرب اتخاذ شد نشان دهنده تناقض بزرگی میان اقدام‌های سران کشور‌های عربی و مواضع آن‌ها است. سران کشور‌های عربی در حالی بر حق بازگرداندن قدس و جولان تاکید می‌کنند که تلاش بسیاری برای عادی سازی روابط با اسرائیل به خرج می‌دهند.

حزب الله در بیانیه خود تاکید کرد: ما به موضع گیری‌های میشل عون، رئیس جمهور لبنان درباره لبنان، فلسطین و جولان در نشست اتحادیه عرب افتخار می‌کنیم. ما تلاش‌های جنبش ملی و عربی تونس را که بیانگر خواسته‌های درونی امت عربی بود می‌ستاییم.

حزب الله همچنین حضور باشکوه ملت مقاوم فلسطین در راهپیمایی‌های روز زمین را ستود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار