استاندار ایلام گفت: با از بین رفتن پل گاومیشان، هیچ امدادرسانی به ماژین دره شهر صورت نمی‌گیرد.

 هیچ ارتباطی با ماژین دره شهر نداریم/ موسیان دهلران در خطر استاستاندار ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اشاره به وضعیت نگران کننده شهرستان دره شهر گفت: در حال حاضر آب شرب ۳۶ روستای شهرستان دره شهر قطع شده و آب شهر نیز کدورت دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: بر اثر شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه ها، جاده‌های ارتباطی در اکثر نقاط استان دچار خسارت شده اند و با افزایش آورد‌های آبی و سرازیر شدن این سیلاب‌ها به سمت سد دویرج در دهلران، نگران روستا‌های پایین دست این سد و بخش موسیان هستیم.

وی افزود: در حال تنظیم و رصد سد دویرج هستیم تا ورودی و خروجی آن کنترل شود تا از خسارت‌ها کاسته شود.

استاندار ایلام همچنین به قطع ارتباط تلفنی بیش از ۱۲ ساعت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: ارتباط تلفنی در دهلران و مهران در جنوب استان ایلام هنوز برقرار نشده است.

وی به خسارت‌های بارش‌ها در شهرستان بدره هم اشاره کرد و گفت: قطعی گاز در بیشتر نقاط شهرستان بدره نیز داشتیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعته گذشته بیش از ۲۱۳ میلیمتر باران در شهرستان آبدانان ثبت شده است، گفت: تنها در ۳ ساعت، ۵۷ میلیمتر بارش داشتیم و در این شهرستان نیز به زیر ساخت‌ها خسارت‌های زیادی وارد شده است.

استاندار ایلام همچنین به راه‌های ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: بدلیل اینکه پل گاومیشان کاملا تخریب شده است، اما به وسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵ ایلام به سیل زدگان بخش موسیان دره شهر و پلدختر لرستان امدادرسانی انجام شده و ۵ شهروند پلدختری بوسیله بالگرد اورژانس نجات یافتند.

 

انتهای پیام/ع

قطع ارتباطات با ماژین/احساس خطر درموسیان دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.