فرماندار شهرستان گمیشان گفت: آبگرفتگی که طی چند روز گذشته در شهر گمیشان در حال افزایش بود، طی دیروز و امروز افزایش نداشته است. البته در حال حاضر حدود ۳۵ درصد از شهر دچار آبگرفتگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، امیرشیر توماج فرماندار شهرستان گمیشان گفت: لایروبی کانال‌های اطراف و داخل شهر گمیشان و همچنین هدایت آب از تالاب گمیشان به دریا توسط نیرو‌های ارتش و سپاه در حال انجام است.

وی افزود: راه مواصلاتی گمیشان به بندر ترکمن با ایجاد چندین پل بازگشایی شده و اقلام سوختی و غذایی  را از این طریق وارد گمیشان می‌کنیم.

توماج با بیان اینکه ما از حضور و کمک مردم انرژی می‌گیریم، گفت: مردم اطمینان داشته باشند که تمامی مسئولین با قوت پای کار هستند تا مشکلات آن‌ها کمتر شود.

فرماندار گمیشان با اشاره به اهمیت ساماندهی دریافت کمک‌های مردمی، گفت: در این مدت بعضا شاهد بودیم در برخی از معابری که دچار آبگرفتگی شده، دو بار اقلام ضروری توزیع می‌شد و در برخی از معابر این اقلام اصلا توزیع نمی‌شد به همین دلیل از مردم خیر می‌خواهیم که اقلام خود را با هماهنگی هلال احمر توزیع کنند.

توماج تاکید کرد: کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های مختلف شهرستان و بسیج و ائمه جماعات تشکیل شده و توزیع اقلام را بر اساس آمار ثبت احوال و مرکز بهداشت انجام می‌دهند.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/م
 

روند افزایشی آبگرفتگی در گمیشان متوقف شد

برچسب ها: حوادث طبیعی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.