مدیر توزیع برق نهاوندگفت: بارش برف و رعدو برق‌های کم سابقه برق بعضی نقاط شهری و روستایی در نهاوند را با مشکل مواجه کرده است.

مردم نهاوند وسایل غیر ضروری را از پریز برق خارج کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  رضا شیردره مدیر توزیع برق نهاوند اظهار داشت: بارش سنگین برف و رعدو برق‌های متعدد و پشت سرهم خدمات رسانی سریع به مردم نهاوند را مختل کرده است.
وی گفت: از مردم تقاضا داریم به علت رعد و برق‌های شدید تمامی وسایل غیر ضروری خود را از پریز خارج کنند همچنین کسانی که دارای آنتن‌های سر خود و داخل منزلی هستند برای جلوگیری از سوختگی وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون و گیرنده دیجیتال از آنتن پشت بام تا زمان قطعی کامل رعد و برق استفاده نکنند.
شیردره افزود: بیش از ۱۵ تیم عملیاتی اداره برق نهاوند در سطح روستا و ۴ بخش و داخل شهر‌ها هستند تا مشکلات قطعی برق را برطرف کنند، ولی حجم قطعی به علت بارش سنگین برف و سیلاب زیاد است.
مدیر توزیع برق نهاوند اظهارداشت: از مردم تقاضا داریم بی جهت تلفن‌های ضروری این اداره را مشغول نکنند، چون تمامی تیم‌های عملیاتی توزیع برق نهاوند در شرایط سخت جوی در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/س

قطع برق در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.