کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:وضعیت جوی ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد شدید، بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و در برخی مناطق استان احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان اظهار کرد: وضعیت جوی ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد شدید، بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: اوج بارش‌ها در مناطق غربی و جنوبی استان خواهد بود.

کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش خواهد یافت ادامه داد: بر این اساس بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان در این بازه زمانی ۱۷ و دو درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

عسگریان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده گرمترین و سردترین نقاط استان به ترتیب چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای دو درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در کلانشهر اصفهان یک میلی متر بارش به ثبت رسیده است گفت: بر این اساس در سایر نقاط استان نیز میزان بارش‌ها به ترتیب، در فریدونشهر با میانگین ۴۴ میلی متر، خوانسار ۳۳ میلی متر، گلپایگان ۳۱ میلی متر، بویین و میاندشت ۳۰ میلی متر، داران و سمیرم ۲۶ میلی متر، چادگان ۱۲ میلی متر، دهق و میمه هشت میلی متر، زرین شهر و نطنز سه میلی متر، نجف آباد دو میلی متر و ورزنه دو دهم میلی متر به صورت باران و برف طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.