مدیرکل دامپزشکی خوزستان از درمان رایگان چهارپایان سیل زدگان و اعزام گروه‌های پزشکی به این مناطق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به اقدامات رایگان دامپزشکی گفت: به دلیل استقرار احشام در کمپ‌های تعیین شده در معرض خطر، واکسیناسیون علیه بیماری شاربن علامتی، تب برفکی، آنتروتوکسمی و سمپاشی انگل‌های خارجی و درمان‌های حمایتی در حال انجام است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های نظام دامپزشکی و دانشکده دامپزشکی برای انجام اعمال درمانی و کنترلی مهم است و امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته بتوانیم خدمات شایسته‌ای را در این زمینه به سیل زدگان ارائه دهیم.

کنارکوهی با بیان اینکه برای خدمت رسانی بهتر به دامداران سیل زده باید از تمامی گنجایش موجود در استان استفاده شود، اظهار کرد: به همین دلیل جلسه مشترکی با نظام پزشکی خوزستان و دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد و اعزام گروه‌های تخصصی به منظور درمان رایگان صورت پذیرفت.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان داشت: از سوی نظام دامپزشکی استان هم تیم‌های درمانی بخش خصوصی برای انجام درمان رایگان با هماهنگی اداره کل دامپزشکی خوزستان اعزام شدند.

وی در پایان از دامداران خواست تلفات دام‌های خود را برای دفن بهداشتی با نظارت دامپزشکی سریعاً از طریق پیامک ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ و یا شماره تماس ۳۳۳۳۱۱۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

درمان مجانی دام های سیل زدگان

برچسب ها: سیلاب ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.