جانشین رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : علی رغم بارش‌های صورت گرفته، با مدیریت مسئولان و همراهی مردم خوشبختانه تردد در تمامی راه‌های درون شهری کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها جریان داشته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اردشیر ماسوری جانشین رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : علی رغم بارش‌های صورت گرفته که از شب گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده و به تناوب نیز ادامه دارد، هیچ کدام از جاده‌ها و راه‌های درون شهری مسدود نشده است.

وی ادامه داد: در برخی خیابان‌های درون شهری مقداری آبگرفتگی گزارش شده، اما در حدی نیست که مانع تردد خودرو‌ها شود و پلیس برای بستن خیابان اقدام کند.

ماسوری تصریح کرد: همکاران پلیس راهور به دنبال احتمال وقوع سیلاب، به صورت گسترده در خیابان‌ها و به منظور روان سازی بار ترافیکی حضور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهور استان همچنین از شهروندان خواست حتی الامکان طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) از تردد‌های غیرضروری با خودرو اجتناب کنند.

وی در پایان اظهار داشت: هر کدام از شهروندان که به کمک پلیس راهور نیاز داشت علاوه بر شماره ۱۱۰ می‌تواند با شماره ۱۲۰ نیز تماس حاصل کند .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ کدام از جاده‌ها و راه‌های درون شهری مسدود نشده است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.