پادشاه عربستان در سخنرانی خود در سی‌امین نشست اتحادیه عرب، بار دیگر ایران را به نقض قوانین بین‌المللی متهم کرد و خواستار مقابله جامعه بین‌الملل با کشورمان شد.

­اظهارات خصمانه پادشاه عربستان علیه ایران در نشست اتحادیه عرببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحدث، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی در آغاز سی امین نشست اتحادیه عرب مدعی شد: «سیاست‌های خصمانه ایران تجاوز آشکار به قوانین بین المللی است. ایران به حمایت از تروریسم در جهان ادامه می‌دهد.»

پادشاه سعودی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود ادعا کرد: «جامعه بین‌الملل باید به مسئولیتش عمل و با سیاست‌های خصمانه ایران مقابله کند و به حمایت رژیم ایران از تروریسم در جهان پایان دهد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
بابا تو دیگه حرف نزن انسان اولیه با مغزی فسیل شده.تروریست پسرته که از مغز معیوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
موندم چگونه بعضی ازدول عرب با توجه به پیشینه وتمدن ایران فارسی بطوریکه نام سلمان با کنیه فارسی از یاران رسول الله برده میشه و تاریخ نام خلیج فارس خیلی پیشتر از ظهور اسلام است باز برای خشنودی دول ثروتمند عرب خلیج فارس را با نام جعلی عربی یاد میکنند . بدانند بر روی نور آفتاب هر چقدر سعی نمائی پوشش ایجاد نمائی میسر نیست ، همانند نام کهن دیار ایران با فرهنگ غنی که موجب افتخار بشریت است.
Germany
javad
۱۶:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
پلید تر از حکومت سعودی حکامش در دنیا نیست.

چه زشت است که همچین انسان نماهای پست فطرتی حرفایی گنده تر از دهانشان می زنند که به قد و قواره پلیدشان نمی خورد.
آخرین اخبار