ترابیان هوای قم را طی سه روز آینده بارانی اعلام کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدجوادترابیان کارشناس هواشناسی قم گفت:هوای قم در روز یکشنبه نیز نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این استان در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

ترابیان با بیان اینکه مردم به هشدار‌های اداره هواشناسی توجه لازم را داشته باشند ابرازکرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و دوشنبه ۵۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

وی تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۱ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۷ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه خواهد بود.

وی یادآورشد: میزان بارندگی سال گذشته در ایستگاه اصلی شهر قم ۵۶ و هشت دهم میلی متر بوده در حالی که طی مدت مشابه امسال ۲۰۱ و هفت دهم میلی متر باران در این ایستگاه باریده است.

انتهای پیام/ح

هوای قم طی ۳ روز آینده بارانی است/ لزوم توجه به هشدار هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار