ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقافبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
 
وی گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم، اذان و دعاخوانی ویژه گروه سنی بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

امیری افزود: علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی quraniran.ir سایت رسمی مسابقات قرآن کریم و یا مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها ثبت نام کنند.

وی آخرین مهلت نام نویسی در این مسابقات را ۲۰ فروردین ماه جاری اعلام و اضافه کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در آستان مقدس امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه استان برگزار می‌گردد.

امیری افزود: مرحله کشوری مسابقات نیز به دو صورت مقدماتی در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر قم و نهایی در استان اصفهان خواهد بود.
 
انتهای پیام/خ

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار