مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در بازه زمانی ۲۸ اسفند تا دهم فروردین ماه سال جاری ۸ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۴۲۸ خودرو در جاده‌های استان تردد کرده اند.

تردد حدود 9 میلیون خودرو در جاده های زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان  به مجموع تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: در روز دهم فروردین ماه ورود و خروج ۱۱۸ هزار و ۸۷۱ خودرو در محور‌های استان ثبت شده است.

وی تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان زنجان را در روز دهم فروردین‌ماه ۶۱ هزار و ۶۱۳ دستگاه اعلام کرد و افزود: تعداد خودرو‌های خروجی از محور‌های استان در این بازه زمانی ۵۷ هزار و ۲۵۸ دستگاه گزارش شده است.

وی ادامه داد: مجموع خودرو‌هایی که در محور‌های استان زنجان تردد کرده و توسط تردد شمار‌های استان زنجان ثبت شده است، طی روز دهم فروردین ۱۱۸ هزارو ۸۷۱ دستگاه خودرو بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: متوسط ساعتی تردد ورودی ۲ هزار و ۵۹۹ و متوسط ساعتی تردد خروجی نیز ۲ هزار و ۴۳۰ بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مجموع خودرو‌هایی که در محور‌های استان تردد کرده و توسط تردد شمار‌های استان زنجان ثبت شده است، طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی ۸ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۴۲۸ دستگاه بوده است.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال حاضر با استقرار حداقل ۵۰۰ نیرو در ۳۰ راهدارخانه و با استفاده از ۴۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای در سطح استان است.
 

انتهای پیام/ن

 

استقرار حداقل ۵۰۰ نیرو در ۳۰ راهدارخانه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.