مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از بیمه حوادث منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در صورت بروز حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله، طوفان، صاعقه، انفجار، آتش سوزی و ضایعات ناشی از نشت آب و باران و ایجاد خسارت، از طریق شرکت بیمه گزار به این خانواده‌ها غرامت پرداخت خواهد شد.

محمد رسول شیخی زاده  افزود: در صورت ایجاد خسارت به ساختمان مسکونی مددجویان شهری تا ۳۵ میلیون تومان و برای اثاثیه و لوازم منزل آن‌ها نیز تا ۱۵ میلیون تومان غرامت از طریق شرکت بیمه گزار پرداخت خواهد شد.

شیخی زاده ادامه داد: همچنین برای منازل مسکونی مددجویان روستایی تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان و برای اثاثیه و لوازم زندگی این خانواده‌ها تا ۱۵ میلیون تومان غرامت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ۱۵ میلیون تومان نیز برای غرامت فوت و نقص عضو مددجوی بیمه شده در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در ادامه با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور و در استان گلستان گفت: هم اکنون ۱۰ پایگاه کمیته امداد در سطح این استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مردم سیل زده استان گلستان است.

وی گفت: تاکنون ۳۰ میلیون تومان به صورت کمک نقدی برای مردم سیل زده استان گلستان جمع آوری شده است و همچنین یک محموله نیز در قالب کالا و لوازم ضروری و به صورت کالا به استان گلستان ارسال شد.

انتهای پیام/ع

منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.