سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران از برگزاری اردو تیم ملی نوجوانان در استان یزد خبر داد.

اکبر عبدلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته ایران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: پنجمین مرحله اردو تیم ملی کاراته نوجوانان ایران به منظور آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی از تاریخ ۷ فروردین به مدت پنج روز به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این اردو جهت آماده سازی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از تاریخ ۸ اردیبهشت به مدت دو روز به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

عبدلی با بیان اینکه میزبانی استان یزد در حد مطلوب است، ابراز کرد: استان یزد با فراهم کردن تمام امکانات و در اختیار گذاشتن سالن، شرایط خو بی را برای آماده سازی تیم ملی فراهم کرده است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: اردو‌های تیم ملی از اول اسفند آغاز شده که مراحل آماده سازی تیم در ۸ مرحله اردو انجام خواهد شد و تاکنون اعضای تیم به ۸۰ درصد آمادگی رسیدند و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: سال گذشته کاراته کاران استان یزد در مسابقات کاراته وان کشور که در چهار مرحله برگزار شد مقام‌های متعددی را کسب کردند و این نشان از حرکت رو به پیشرفت کاراته استان است.

انتهای پیام/ص

اردو تیم ملی کاراته نوجوانان ایران در یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار