فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصادفات رانندگی در جاده‌های جنوب این استان در طرح نوروزی پلیس نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

تصادفات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد افزایش داشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تاکنون ۷۱ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان رخ داد که ۱۶ کشته و ۹۲ مصدوم برجا گذاشتند.

وی رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ درصد تصادفات این مدت ناشی از واژگونی، ۴۵ درصد برخورد ۲ وسیله نقلیه با یکدیگر و سایر موارد بوده است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ۱۲۰ تیم از ماموران پلیس راه به طور شبانه روزی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان حضور دارند، اما رعایت قوانین از سوی رانندگان برای کاهش آمار تصادفات بسیار ضروریست.

سرهنگ ستوده اظهار داشت: هر حادثه رانندگی سبب داغدار شدن چندین خانواده می‌شود و بر این اساس حتی وقوع یک تصادف نیز برای همگان ناراحت کننده است.

انتهای پیام/ع

تصادفات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد افزایش داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار