جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با جعل عنوان و به بهانه ویزیت جمعی، توانسته بود اعتماد چند پزشک را جلب کرده و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حساب آن‌ها برداشت کند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان" بیان کرد: در پی شکایت تعداد پزشک یکی از کلینیک‌های تخصصی دندان پزشکی مبنی بر اینکه فردی به بهانه ویزیت جمعی، آن‌ها را فریب داده و به پای دستگاه عابربانک فراخوانده و با این ترفند مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از حساب‌های بانکی آن‌ها برداشت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ حسین زاده افزود: کارشناسان پس از انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی و اقدامات فنی و تخصصی، در نهایت موفق شدند محل سکونت متهم این پرونده را در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اظهارات مالباختگان و اطلاعات به دست آمده حاکی از آن بود که متهم مذکور با استفاده از چند خط تلفن همراه و همچنین با جعل عنوان، خود را نماینده یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده و به بهانه ارائه خدمات درمانی برای کارکنان آن ارگان از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است.

 
سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: همه شهروندان باید این نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهند که برای واریز هرگونه وجه به حساب، فقط شماره ۱۶ رقمی کارت عابر بانک کفایت می‌کند و نیازی به حضور شخص در کنار دستگاه عابربانک و ارائه دیگر اطلاعات حساب بانکی اعم از رمز اول و دوم و cvv۲، و ... نمی‌باشد.

انتهای پیام/م 
 

دستگیری کلاهبرداری که به بهانه ویزیت جمعی از حساب پزشکان پول برداشت می کرد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.