جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از استقرار سامانه هوشمند شناسایی خودرو‌های مسروقه در محور‌های ورودی و خروجی استان و کشف ۲۰۷ خودروی مسروقه از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ"حسین حسین زاده" جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه برخی سارقان خودرو از استان‌های دیگر به استان ما در حرکت هستند به همین خاطر در نقاط مختلف با ایجاد ایست و بازرسی‌های موقت جلوی خودرو‌های مشکوک و افراد مظنون را گرفته و با افرادی که مرتکب جرم شده باشند، برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح ویژه دیگری به منظور شناسایی خودرو‌های مسروقه در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: اگر سارقان خودرویی در استان دیگری را سرقت کرده و بخواهند وارد استان ما شوند و یا خودرو‌هایی از این استان سرقت شده و سارقان بخواهند آن را از استان خارج کنند در این طرح بلافاصله مورد شناسایی قرار گرفته و با برخورد قانونی ماموران پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ حسین زاده افزود: در این طرح اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با در اختیار داشتن سامانه هوشمند شناسایی خودرو‌های سرقتی در تمامی محور‌های ورودی و خروجی استان مستقر شده و خودرو‌های مسروقه را در اسرع وقت شناسایی و نسبت به توقیف آن‌ها و دستگیری سارقان اقدام می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد ۲۰۷ دستگاه خودروی مسروقه شناسایی و پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شدند.

سرهنگ حسین زاده، به دستگیری بیش از ۲۰۰ سارق اشاره کرد و اظهار داشت: امسال گردشگران با سفر به اصفهان نوروز متفاوت تری از نظر امنیت و آرامش تجربه کردند چرا که تقریباً تمام توان و ظرفیت پلیس در ایام نوروز ۹۸ به کارگیری شد تا حداقل وقوع جرایم و حداکثر میزان امنیت و آرامش در استان اصفهان برقرار شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بخشی از ظرفیت انتظامی استان به شکل پلیس مخفی در محل‌هایی که احتمال وقوع جرم وجود دارد به گشت زنی پرداخته و مجرمان حرفه‌ای و سابقه داری که مرتکب جرم شوند را بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضائی می‌دهند.

انتهای پیام/م 

 

کشف 207 خودروی مسروقه در جاده های استان اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.