کاروان فرهنگی کانون پرورشی برای کودکان سیل‌زده‌ی معمولان به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  کاروان فرهنگی و پیک شادی از طرف کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان لرستان با حضور در بخش معمولان برای کودکان سیل‌زده در این منطقه به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند.

خواندن داستان، برگزاری مسابقه، اجرای نمایش و اهدا بسته‌های فرهنگی (کتاب و اسباب‌بازی‌های فکری) برای ساعاتی غبار غم را از چهره‌های کودکان معصوم کنار زد. اجرای نمایش شاد با هنرنمایی جمشید و نیلوفر نادعلی با خنده و تشویق‌های بی‌امان کودکان مواجه شد.

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورشی فکری نوجوانان در خصوص برنامه‌ی فوق بیان کرد: در راستای تقویت روحی بچه‌هایی که در سیلاب بی‌سابقه لرستان و بخش معمولان دچار آسیب شده‌اند، با تصمیم محمدجواد محمدی مدیر کانون پرورشی لرستان تصمیم به اجرای این برنامه گرفتیم. آفرین پنهانی افزود: بخشی از بسته‌های فرهنگی ارسالی توسط کانون و بخشی دیگر توسط فعالان فرهنگی و هنرمندان تهیه شد. وی در ادامه افزود: ۳ کتابخانه سیار روستایی، همراه با چند نفر از مربیان مراکز ثابت کانون پرورشی فکری نوجوانان در این برنامه‌ی پرنشاط به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در مسیر خرم‌آباد به پل‌دختر ۴ نقطه از جاده به دلیل طغیان رودخانه و سیلاب تخریب و یا کناره‌های نوار رودخانه با ریزش مواجه شده است. همین امر باعث شد تردد خودرو‌ها با کندی و به‌صورت تک لاین انجام شود.
نیرو‌های زحمتکش راهداری با تمام توان و امکانات در حال بازسازی راه‌های ارتباطی بودند

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل‌آسا طی روز‌های آینده، عشایر کوچ‌نشین در طول جاده در حال جابجایی و انتقال به محل امن در حرکت بودند.

انتهای پیام/د

کاروان مهربانی در جمع کودکان سیل‌زده‌ی معمولان

برچسب ها: خانواده ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.