رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت:: ۱۳۰ آمبولانس، ۲اتوبوس آمبولانس، تمام پایگاه‌های اورژانس و همه نیرو‌ها آماده ارائه خدمت در زمان وقوع سیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: پایگاه‌های اورژانس به منظور پذیرش احتمالی مصدومان ناشی از سیل در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی گفت : با توجه به احتمال وقوع سیل همه مرخصی‌ها طی این ایام لغو شده و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به حالت آماده باش کامل درآمده است.

وی افزود: علاوه بر تلاش برای آماده سازی بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران در شرایط اضطراری و اتصال برق اضطراری درصدد مصون ماندن این مراکز از خطر سیلاب احتمالی هستیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر آمادگی بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران بیان داشت: همچنین ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در صورت نیاز افزایش خواهد یافت و دارو و تجهیزات مورد نیاز نیز دپو شده است.

وی گفت: برخی از پایگاه‌های اورژانس که در معرض سیل احتمالی بودند تغییر مکان دادند که از جمله آن می‌توان به پایگاه‌های اورژانس در بعضی مناطق روانسر و شاهو اشاره کرد.

مدرسی تصریح کرد: ۱۲۰ دستگاه آمبولانس در ۶۱ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس به صورت کامل در آماده باش به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه ۳۸۰ نیروی مرکز فوریت‌های پزشکی نیز در آماده باش هستند خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی نیز به منظور رفع نواقص احتمال و افزایش آمادگی بر مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های اورژانس نظارت می‌کنند

حمزه قائم مقام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : نیرو‌های بهداشتی با تمام توان بر وضعیت بهداشت به ویژه آب اشامیدنی نظارت می‌کنند.

الماسی رییس اداره نظارت بر درمان استان کرمانشاه گفت : ۷۲۵ تخت آماده و ۱۰۲ تخت اتاق عمل شامل۶۴ تخت دلنشکاهی، ۲۸ تخت غیر دانشگاهی و ۱۰ تخت خصوصی اتاق عمل آماده خدمت درمانی هستند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۳۰ آمبولانس، ۲اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمت در زمان وقوع سیل است

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.