عهد التمیمی، دختر فلسطینی در مصاحبه با راشا تودی گفت در حال حاضر آوارگان فلسطینی به علت اینکه رژیم صهیونیستی سرزمین آن‌ها را اشغال کرده است نمی‌توانند به سرزمین آبا و اجدادی خود بازگردند.

عهد التمیمی: اقدامات اسرائیل ضد فلسطینی‌ها نژادپرستانه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عهد التمیمی دختر فلسطینی که به صورت نظامی صهیونیست سیلی زد در مصاحبه با راشا تودی گفت: «در حال حاضر آوارگان فلسطینی به علت اینکه رژیم صهیونیستی سرزمین آن‌ها را اشغال کرده است نمی‌توانند به سرزمین آبا و اجدادی خود بازگردند.»

وی افزود: «اسرائیل به طور هدفمند و به عمد کودکان را هدف حملات خود قرار می‌دهد. آن‌ها موانعی بر سر راه آن‌ها ایجاد می‌کنند تا نتوانند به مدرسه بروند.»

عهد التمیمی ادامه داد: «آن‌ها معتقدند که باید تمامی فلسطینی‌ها را بکشند. این همچنین نشان می‌دهد آن‌ها نژادپرست هستند. صهیونیسم فلسطین را اشغال کرده است و از دین یهود برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کند.»

وی گفت: «ما در برابر اسرائیل و فشار‌هایی که بر ما وارد می‌کند، تسلیم نشده ایم. حتی اگر آن‌ها به ما تیراندازی کنند و ما را بکشند ما از اهداف خود دست برنخواهیم داشت.»

عهد التمیمی تاکید کرد: «ترامپ هیچ حقی ندارد که سرزمینی را به اسرائیل بدهد. ما به مبارزه خود ادامه خواهیم داد تا فلسطین و بلندی‌های جولان اشغالی آزاد شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار