رییس پلیس راه کشور درباره احتمال مسدود شدن دوباره محورهای مواصلاتی کشور با موج جدید بارندگی ها هشدار داد.

هشدار پلیس درباره احتمال مسدود شدن جاده هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راه کشور پس از بازدید از محور‌های استان سمنان گفت: بر اثر بارندگی‌های روز‌های گذشته ۳۰ محور اصلی و فرعی در کشور به دلیل طغیان رودخانه ها، جریان سیلاب و ریزش کوه بسته شده بود که با تلاش همه دستگاه‌های خدمات رسان بیشتر این محور‌ها بازگشایی شده است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و بارش‌های جدید، این اتفاق ممکن است تکرار شود بنابراین مسافران باید با برنامه ریزی و هدفمند سفر کنند.

سردار حمیدی با تاکید به اینکه محور شاهرود _. آزادشهر تا اطلاع ثانوی به علت خطر ریزش کوه بازگشایی نخواهد شد گفت: در استان سمنان در محدوده شاهرود میامی جریان سیلاب همچنان ادامه دارد و در شب‌های گذشته باند‌های شمال و جنوبی این مسیر مسدود شده بود که با توجه به بارندگی‌های پیش رو، مسافران باید با دقت و آگاهی بیشتری از این مسیر عبور کنند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه هم اکنون تردد در محور‌های کشور پرحجم و ترافیک روان است گفت: محور‌های مواصلاتی تهران مشهد در حوزه استحفاظی استان سمنان، کرج، قزوین، زنجان، گیلان، خوزستان، اصفهان و شیراز پرتردد‌ترین جاده‌های کشور بودند.

رییس پلیس راه کشورگفت: به رغم افزایش ۸۰ درصدی تردد‌ها در جاده‌های کشور، حوادث کاهش داشته است.

سردار حمیدی وضعیت جاده‌های استان سمنان را بهتر از گذشته ارزیابی کرد و افزود: گرچه اقدامات خوبی برای کاهش حوادث در این مسیر صورت گرفته، اما همچنان بیش از هفتاد درصد حوادث واژگونی به دلیل یکنواخت بودن مسیر و وجود برخی نقاط حادثه خیز است که این در حالی است که حوادث واژگونی در کشور ۴۰ درصد است.

انتهای پیام / گ

وضعیت جاده های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.