فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دیدار با خانواده‌های شهدای انتظامی این شهرستان، ضمن قدردانی از شکیبایی و صبر این خانواده‌های اتقلابی، گفت: درخت سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده‌های معظم شهدا از مهمترین امور می‌باشد.

سرهنگ کمالی افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده و همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ کمالی در ادامه با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا است، تصریح کرد: دیدار با خانواده  شهدا برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشت گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در خاتمه، ضمن دلجویی از خانواده شهدا، آن‌ها را مورد تفقد قرار دادند و از این خانواده‌های گرانقدر تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: شهید ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار