رضا صادقی، خواننده مشهور کشورمان در برنامه دلصدا نظر شخصی خود درباره مدافعان حرم را بیان کرد.

صحبت های جالب رضا صادقی درباره مدافعان حرم + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید هیج ایرانی نباشد که نام "مدافعان حرم" را نشنیده باشد. سربازانی که در خارج از مرزهای وطن به دفاع از جان، مال و ناموس مردمان سرزمین خود در پیکار با دشمنان قسم خورده مشغول هستند.

اما شاید برای برخی این سوال پیش آمده باشد که اگر این سربازان مدافع جان، مال و ناموس ایرانیان هستند پس در خارج از مرزهای ایران چه می‌کنند؟ جواب این پرسش کاملا واضح و بسیار ساده است.

هیچ یک از ایرانیان حوادث تروریستی سال گذشته به مجلس و حرم امام خمینی ( ره) و همچنین عده‌ای از نظامیان و مردم عادی در خوزستان را از یاد نبرده‌اند. این تروریست‌ها با حملات تروریستی عده‌ای از نظامیان و همچنین مردم عادی از جمله کودکان را به خاک و خون کشیدند. پرواضح است که نکشیدن نبرد به خارج از مرزهای کشور موجب خواهد شد تا آنها تمام عملیات‌های تروریستی خود را در داخل ایران پیاده کرده و به انجام برسانند.

به تازگی رضا صادقی، خواننده مشهور کشورمان با شرکت در برنامه تلویزیونی دلصدا صحبت‌های جالبی را با بینندگان تلویزیونی درباره مدافعان حرم در میان گذاشت. در ادامه می توانید صحبت های رضا صادقی در مورد فداکاری مدافعان حرم را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
وقتی که با مشکی رنگ عشقه پوک شدیم - دیدی چطور با دیاپازون های شکسته کوک شدیم ؟؟
سیاه یا همون با کلاسش یعنی مشکی رنگ شیطان است و بس
و این خواننده دستوری زمانی به سزای اعمالش خواهد رسید
آخرین اخبار