فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن تجاری با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ باقری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس تاکنون به ۲۲ فقره سرقت اماکن تجاری در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه این متهم، افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از مردم خواست: منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاٌ به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۲۲ فقره سرقت در شهرستان محمودآباد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۹:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
آیا ممکنه به کسی که سواد نداره بگیم اسمتو بنویس بدون اینکه الفبا را یادش داده باشیم؟!! پس قبل از هر چیز باید به مردم آموزش بدیم که قفل ضد سرقت، در ضد سرقت، حفاظ ضد سرقت، دوربین، دزدگیر یا هر تجهیزات حفاظتی دیگری که توصیه میشه برای پیشگیری از سرقت استفاده بشه یعنی چی؟ چون اگر ابتدا این ابهامات برطرف نشه، مردم نمیدونن چه قفل، حفاظ یا دری واقعا ضد سرقته و فروشنده ادعای الکی نمیکنه یا آیا دوربین و دزدگیر جلوی ورود سارقین را میگیره یا فقط به درد پلیس میخوره .... ؟؟؟ پس در قدم اول، مردم باید بدونند که هیچ دزدی در و پنجره را نمیشکنه و فقط قفلهای درو پنجره را باز یا تخریب میکنه، مثلا حتی اگر فرض کنیم این فیلم ساختگی نباشه، اگر سارق به هر صورت وارد ساختمان هم میشد، نمیتونست وارد واحد ها بشه اگر قفل ضد دیلم نصب باشه که ورود از طریق شاه کلید، هک، توپی زنی و دیلم زنی را غیر ممکن میکنه یا حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، شیشه پنجرها، نورگیر و پاسیو نصب باشه که قابل دیلم زنی و جک اندازی نباشه. فقط میمونه این موضوع که چجوری بفهمیم فروشنده دروغ نمیگه که راهش فقط درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقته