برای در امان ماندن هنگام وقوع سیل و پس از آن باید به نکات مهمی توجه داشت.

توصیه‌های مهم برای در امان ماندن زمان وقوع سیل و پس از آن+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، پیش از وقوع سیل، هنگام و پس از آن باید به  موارد حیاتی و اورژانسی توجه داشت، وسایل ضروری را آماده کرد و به موارد بهداشتی و خوراکی خود توجه داشت در اینجا به نکات ضروری که باید قبل، هنگام و پس از وقوع سیل رعایت شود می پردازیم.

قبل از وقوع سیل باید آب آشامیدنی سالم، کنسرو یا غذای خشک، داروها و شماره های ضروری را تهیه کرد و پس از آن جای امن برای اسناد و اموال مهم انتخاب کرد همچنین باید برنامه ریزی مناسب برای دور شدن از محل بحران را داشته باشید.

توصیه‌های مهم برای در امان ماندن زمان وقوع سیل و پس از آن+ اینفوگرافی

هنگام وقوع سیل تلاش کنید برق،گاز و آب را قطع و به مناطق مرتفع بروید؛ از روی پل عبور نکنید؛ وارد مسیر آب گرفته نشوید. قدرت آب را دست کم نگیرید سیل  با عمق ۱۵ سانتی متری یک انسان بالغ را با خود می برد و سیل با عمق ۶۰ سانتیمتر یک ماشین نیمه سنگین را با خود می برد.

پس از وقوع سیل از کابل های آویزان دور شوید، خطر هجوم مار و موش وجود دارد، مطمئن شوید که آیا آب برای نوشیدن سالم است و مراقب باشید تا وارد مناطق سیل زده نشوید.

مسمومیت غذایی را دست کم نگیرید قطع برق ممکن است باعث فاسد شدن خوراکی ها در یخچال فروشگاه ها شود سیلاب آلوده است و امکان دارد مواد خوراکی را مسموم کند.

انتهای پیام/

توصیه‌های اورژانسی هنگام وقوع سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار