در راستای ارائه خدمات درمانی اورژانسی به مصدومین و حادثه دیدگان پایگاه اورژانس جاده‌ای دریاز در مسیر جاده مهاباد به ارومیه شروع به کار نمود.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مجوز راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای دریاز قبلا با پیگیری‌های انجام یافته اخذ شده بود، با جذب نیرو و اعتبارات تخصیص یافته به طور موقت مکانی استیجاری در ورودی جاده دریاز برای این پایگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای این پایگاه یک دستگاه بنز اسپیرنتر جدید اختصاص یافته، این دستگاه آمبولانس با هدف راه اندازی پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای "دریاز" در ۱۵ کیلومتری حدفاصل جاده مهاباد به ارومیه به ناوگان آمبولانس‌های اورژانس مهاباد افزوده شده و برای تامین نیرو‌های این پایگاه از طریق نیرو‌های شاغل در اورژانس ۱۱۵ مهاباد و نیرو‌های شرکتی استفاده شده است.

مرزنگ گفت: در حال حاضر ۲ پایگاه در سطح شهرستان و ۴ پایگاه جاده‌ای "ترشکان"، "برهان"، "عبدالله کرده" و "کیتکه" فعال هستند با راه اندازی پایگاه جاده‌ای جدید تعداد پایگاه‌های این شهرستان به ۷ پایگاه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ن

پایگاه اورژانس جاده‌ای دریاز شهرستان مهاباد راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.