خانم قاضی در دادگاه هاوایی آمریکا، مجازات عجیبی را برای جوانی به نام «کریستوفر مونتیلیانو جونیور» اعمال کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک دادگاه در آمریکا، جوان متهم به سرقت اتومبیل را محکوم کرد در طول آزادی مشروط اش، حق خوردن نوشیدنی مورد علاقه اش «پپسی» را ندارد.
مجازات عجیب سارق اتومبیل در هاوایی«اختصاصی تابناک باتو» یک دادگاه در آمریکا، جوان متهم به سرقت اتومبیل را محکوم کرد در طول آزادی مشروط اش، حق خوردن نوشیدنی مورد علاقه اش «پپسی» را ندارد. خانم قاضی در دادگاه هاوایی آمریکا، مجازات عجیبی را برای جوانی به نام «کریستوفر مونتیلیانو جونیور» اعمال کرد، او به پلیس دروغ گفته بود که اتومبیل سرقتی متعلق به یکی از نزدیکان اوست و او در حال رفتن برای خرید نوشابه گازدار است.

مجازات عجیب خانم قاضی برای سارق اتومبیل!

پس از آنکه قاضی متوجه شد پپسی نوشیدنی مورد علاقه جوان ۲۱ ساله است، تصمیم گرفت تا او را در طول آزادی مشروط اش و به مدّت چهارسال، به عنوان تأدیب از خوردن پپسی محروم کند.

مونتیلیانو قبل از آزادی، هفت ساعت در بازداشت به سر برده، او همچنین باید ۱۰۰ ساعت را به خدمات اجتماعی بپردازد و ۱۰۰ دلار غرامت پرداخت کند.

منبع:تابناک باتو

انتهای پیام/

مجازات عجیب سارق اتومبیل در هاوایی

برچسب ها: مجازات ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
چه مجازات مسخره ایی!!!!!!نخره که نمی میره چیز دیگه ایی میخوره اصلا مگه همیشه یه نگهبان باهاشه که چه بخوره جه نخوره.!!!!!!
آخرین اخبار