شهیدی گفت:از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین زنگ تلفن اورژانس ۱۱۵ قم،۱۸۳۹۸ بار به صدا درآمده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛دکتر محمد شهیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی استان قم گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۵ اسفند ۹۷) تا پایان روز هفتم فروردین زنگ تلفن اورژانس ۱۱۵ قم، ۱۸۳۹۸ بار به صدا درآمده است.

وی با اشاره به حجم بالای تماس با واحد ارتباطات این مرکز عنوان کرد:با وجود این تعداد تماس بالا همکاران مجرب ارتباطات پس از اخذ شرح حال دقیق با مدیریت شرایط ۲۸۲۲ مورد آن را منجر به ماموریت (اعزام آمبولانس) نموده اند.

وی با اشاره به آمار حوادث‌ترافیکی استان در این بازه زمانی بیان کرد:۷۵۶ مورد تصادف (اعم از شهری و جاده ای) در این بازه زمانی ۱۲ روزه به اورژانس ۱۱۵ اعلام شده است که نسبت به سال گذشته در همین تعداد روز از طرح نوروزی ۲۱۳ مورد کاهش نشان می‌دهد.

دکتر شهیدی ادامه داد: ۹۳۷ نفر مصدوم‌در تصادفات مذکور توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ در صحنه ویزیت شده اند که ۵۳۴ مورد از آن‌ها به بیمارستان منتقل و الباقی در محل حادثه به طور سرپایی درمان شده اند،وی همچنین تعداد افراد فوت شده در صحنه را تا ۹۸/۱/۷، سه نفر ذکر کرد.

به گفته رئیس اورژانس ۱۱۵ قم ۹۳۱ نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی مراجعه نموده اند و خدمات بهداشتی-درمانی سرپایی دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ح

از ابتدای طرح سلامت نوروزی زنگ تلفن اورژانس قم، ۱۸۳۹۸ بار به صدا درآمده است

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار