مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، گفت: از هشتم فروردین تا پایان هفته آینده میزان خروجی سد‌های استان به ویژه سد قشلاق سنندج، جهت مهار سیلاب‌های در پیش رو افزایش می‌باید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامران خرم گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های سیل آسا از هفته جاری جهت تخلیه بخش بیشتری از حجم ورودی به مخازن سد‌ها برای مهار سیلاب‌های احتمالی پیش رو، نسبت به افزایش تدریجی خروجی سد‌های استان به ویژه سد قشلاق سنندج اقدام می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس ضروری است عموم مردم استان و بهره برداران پایاب سد‌های قشلاق سنندج، گاران مریوان، چراغ ویس سقز، سورال دهگلان، زیویه و گاوشان کامیاران از حضور در حریم و بستر رودخانه‌های مذکور و سایر رودخانه‌ها و مخازن سد‌های استان امتناع و در رعایت موارد ایمنی جدید بگیرند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان بیان کرد: همچنین مردم، کشاورزان و باغداران، در این مدت از تردد، توقف و اسکان در مسیر‌های بالادست و پایین دست رودخانه‌ها و سد‌های تا پایان بحران بارندگی‌ها به طور جدی پرهیز کنند تا از بروز حوادث غیرمترقبه در اثر افزایش خروجی سد‌ها و سیلاب‌های ناشی از بارندگی و خطرات دیگر جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بارش باران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار