بدقولی اپل در تولید AirPower

شرکت آمریکایی اپل پس از تلاش‌های طولانی به این نتیجه رسید که نمی‌تواند شارژ بی‌سیم با قابلیت بالا تولید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دن ریچو مدیر ارشد مهندسی سخت افزار اپل در گفتگویی اعلام کرد شرکت اپل از تولید شارژر بی سیم ایر پاور منصرف شده است. این در حالی است که اپل در مراسم رونمایی از آیفون ۱۰ در شهریور سال ۹۶ از شارژر بی سیم ایرپاور نیز رونمایی کرد، اما پس از ۱۸ ماه سکوت اکنون این غول فناوری جهان بدقولی کرده و از تولید محصول وعده داده خود صرف نظر کرده است.

البته شارژر‌های بی‌سیم فراوانی در بازار موجود است، اما قرار بود ایرپاور با قابلیت‌های بیشتر و جدیدتری وارد بازار شود که این امر محقق نشد. دن ریچو ضمن عذرخواهی از طرفداران و مشتریان گفت: «پس از تلاش‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم که ایر پاور استاندارد‌های بالای ما را برآورده نمی‌کند، به همین منظور ما مجبور به لغو این پروژه شدیم. ما از مشتریان خود عذرخواهی می‌کنیم و معتقدیم که تکنولوژی آینده بی‌سیم است و متعهد هستیم تا تجربه بی‌سیم را به جلو ببریم.»

گفتنی است قرار بود ایر پاور با قابلیت شارژ سه دستگاه آیفون، اپل واچ و ایرپاد به طور همزمان و برای اولین بار وارد بازار شود که به منظور آن با این فناوری منحصربه‌فرد نیازی به قرار دادن دستگاه در جای خاصی از شارژر نبود. اما بر اساس شایعات، گفته شده است که این فناوری با مشکلات زیادی از جمله تولید گرمای بیش از حد روبرو شد و با وجود اینکه وال استریت ژورنال چراغ سبز تولید ایرپاور را در ماه آینده داده بود، اما پروژه لغو شد و در فهرست محصولات شکست خورده اپل قرار گرفت.

انتهای پیام/

لغو پروژه تولید شارژر ایرپاور

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار