نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ذخایر آبی جدید به سفره‌های زیرزمینی تزریق شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسئولان شهرستان شهرکرد ضمن بازدید میدانی از سد چشمه زنه هفشجان، برای جلوگیری از آسیب سیل در این منطقه هم اندیشی کردند.

اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: نباید به خاطر بارش‌های خوب امسال، سیاست‌ها و خط مشی‌های سازگاری با کم آبی و استفاده بهینه از منابع آبی فراموش شود.

وی افزود: باید راهبرد‌های جدید وزارت‌های نیرو و جهاد کشاورزی و دست اندرکاران مقابله با خشکسالی با جدیت بیشتری دنبال، و ذخایر آبی جدید به سفره‌های زیرزمینی تزریق شود.

نوریان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی سیل در دو روز آینده در استان، ابراز امیدواری کرد؛ آسیب سیل احتمالی به حداقل برسد.

گفتنی است: به دنبال بارش‌های اخیر و بالا آمدن آب سد چشمه زنه هفشجان، مسیر طاقانک به هفشجان بسته شد و امدادگران مجبور به برش جاده ارتباطی روستاهای نوآباد و سیرک برای عبور سیل شدند.

در این بارش‌ها حدود ۱۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، تأسیسات و بخش کشاورزی در شهرستان شهرکرد خسارت وارد شد.

انتهای پیام/ز

بازدید میدانی مسئولان شهرکرد از سد چشمه زنه

برچسب ها: حوادث ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار