استاندار ایلام ضمن اعلام آمادگی ستاد مدیریت بحران استان گفت: تمام اعضای ستاد بحران در استان و شهرستان‌ها حضور دارند.

همه‌ی مدیران عضو ستاد بحران در استان حضور دارند

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، توده‌ی هوای پربارش روز یکشنبه غرب کشور و ایلام را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود:پیش‌بینی می‌شود بیشترین بارندگی را در شهرستان آبدانان شاهد باشیم.

استاندار ایلام ادامه داد: امور آب ورودی و خروجی‌های سدها را کنترل نموده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در وزارت نیرو کتباً به استان ابلاغ شده که سد سیمره در روز یکشنبه بسته خواهد شد و احتمالا تعدادی از روستاهای حاشیه‌ی سیمره در سیروان که در عقبه‌ی سد قرار دارند در خطر آبگرفتگی خواهند بود.

وی با توصیه به چادرنشینان و طبیعت‌دوستان برای بازگشت به منازل خود و دوری از حاشیه‌‌ی رودخانه‌ها و سدها بیان کرد:شنبه  در نشست ستاد بحران استان در خصوص چادرنشینان و بارندگی یکشنبه تصمیمات کارشناسی اتخاذ خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه تمام تدابیر لازم برای مقابله با سیل و بحران احتمالی اندیشیده شده است یادآورشد:با پیگیری‌های صورت گرفته، از محل تملک دارایی‌های بحران کشور اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان سیل استان ایلام تصویب شد.

قاسم سلیمانی دشتکی عنوان کرد:علی‌رغم بارش‌های شدید در سطح استان در چند روز گذشته با مدیریت درست بحران هیچ رخداد و اتفاق ناگواری در استان حادث نشد.

انتهای پیام/ د

آمادگی مدیریت بحران در ایلام

برچسب ها: آب و هوا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.