جف فلیک، سناتور جمهوری‌خواه سابق از ایالت آریزونا اعلام کرد ترجیح می‌دهد یک دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا پیروز شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، جف فلیک، سناتور جمهوری خواه سابق آریزونا در سنای آمریکا در مصاحبه با نیویورک تایمز اعلام کرد ترجیح می‌دهد به جای دونالد ترامپ یک شخص از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از او پرسید آیا ترجیح می‌دهی حزب جمهوری خواه در این انتخابات ببازد، گفت: بله بله، سیاست‌های ترامپ در خصوص مسائلی از جمله مهاجرت با وجود اینکه از جانب رئیس جمهور مورد تأیید است، به حزب جمهوری خواه در طولانی مدت آسیب وارد می‌کند. این سیاست‌ها مردم را دلسرد می‌کند. گروه‌های اقلیت را دلسرد می‌کند و زنان را هم دلسرد می‌کند. این تفکر که دونالد ترامپ تنها شخصی است که می‌تواند در کسب آرای کالج الکترال پیروز شود، اشتباه است.

جف فلیک در ادامه گفت: من فکر می‌کنم بسیار دشوار است که در مدت چهار سال آسیب‌هایی که به صورت جهانی به ما وارد شده است را حل و فصل کرد. ما نمی‌توانیم چهار سال دیگر اینگونه بمانیم.

او با وجود اینکه در مجلس سنا خدمت کرده است، از جمله منتقدان سرسخت دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شود. وی پیش از این هم از دونالد ترامپ انتقاد کرده و گفته بود: انتقاد‌های شدید و زخم زبان‌های ترامپ علیه مهاجران و بخصوص مهاجران غیرقانونی مشکل ساز شده است. من همیشه به این فکر کرده ام که لحن اوباما بهتر بود.

جف فلیک حتی یک بار ویدئویی که دونالد ترامپ علیه مهاجران غیرقانونی در حساب توییتر خود منتشر کرده بود را «تهوع آور» خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار