فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط ۲ سوداگر مرگ در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در اجرای این ماموریت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

سرهنگ باقری گفت:: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.
 
وی به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.
 

انتهای پیام/آ

کشف ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر در محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.