امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولان در حوزه رونق تولید باید اهتمام بیشتری داشته باشند، زیرا تنها راه نجات کشور و اشتغالزایی جوانان توجه به شعار سال است.

مسئولان در حوزه رونق تولید باید اهتمام بیشتری داشته باشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: نامگذاری امسال به «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت و توجه به این مساله مهم در حوزه پیشرفت کشور دارد.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: حوزه تولید دارای ۲ بخش راهبردی و عملیاتی است که باید همزمان به این بخش‌ها توجه اساسی شود.

وی افزود: توجه به رقبای صنعتی و تجارت با کشورها، استفاده مناسب از ابزار مالیات در مسیر تولید و توسعه، اعطای تسهیلات در فضای کسب و کار و ... از جمله نکاتی است که در حوزه عملیاتی تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام راهداری به تحرکات رژیم صهیونیستی در حوزه بلندی‌های جولان اشاره کرد و افزود: با توجه به قطعنامه‌های بین المللی بسیاری که در محکومیت اشغال این اراضی صادر شده، اما همواره این رژیم منحوس با همکاری آمریکا در نقض این قطعنامه‌ها عمل کرده است.

وی تصریح کرد: مقاومت در منطقه باعث وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

امام جمعه موقت زاهدان اقامه دین را در سایه عزت دانست و ادامه داد: دین دارای احکام بسیاریست که یکی از مهمترین آن عزت است.

وی حفظ عزت را در سایه بندگی خدا عنوان کرد و اظهار داشت: انسان باید همواره مراقبت کند تا نوع رفتار، پوشش و گفتارش زیرسایه پروردگار باشد.

حجت الاسلام راهداری با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: اگر امروز شوکت و قدرت در دنیا داریم و در طول چهل سال توانسته ایم انقلابی شکوهمند بسازیم همه برگرفته از عزت است.

انتهای پیام/ع

مسئولان در حوزه رونق تولید باید اهتمام بیشتری داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار