ائتلاف‌های فتح و سائرون پارلمان عراق با جمع‌آوری ۷۰ امضا، خواهان بررسی پیش‌نویس اخراج نیرو‌های آمریکایی از کشورشان شده‌اند.

درخواست ائتلاف‌های پارلمان عراق برای خروج نیرو‌های آمریکایی از کشورشانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رعد المکصوصی، نماینده ائتلاف اصلاح پارلمان عراق از درخواست ائتلاف‌های فتح و سائرون برای خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق و جمع آوری ۷۰ امضا برای لغو توافقنامه راهبردی عراق و آمریکا خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه اعلام کرد: ائتلاف‌های فتح و سائرون با حضور نیرو‌های بیگانه در اراضی عراق کاملا مخالف هستند و توانستند اند ۷۰ امضا برای تایید درخواستشان از پارلمان عراق جمع آوری کنند.

این نماینده عراق گفت: در جلسات آینده پارلمان پیش نویس طرح خروج نیرو‌های خارجی به ویژه نیرو‌های آمریکایی و لغو توافقنامه راهبردی میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. تصویب این طرح دولت را مجبور می‌کند برای خروج این نیرو‌ها تصمیم بگیرد.

او همچنین اعلام کرد دو ائتلاف فتح و سائرون هفته آینده با عادل عبدالهدی، نخست وزیر عراق برای بررسی موضع دولت در این خصوص جلسه‌ خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار