مقیمی گفت:از غرفه‌های فرهنگی نوروزی شهرداری تاکنون حدود۱۰ هزار نفر استقبال کرده‌اند .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به تأکید بزرگان و شهردار قم بر حفظ و توجه به موقعیت شهر مقدس قم و توقعی که از آن به‌عنوان تهیه سوغات فرهنگی برای زائران در ایام نوروز، وجود دارد، از ایجاد غرفه‌های فرهنگی در ۴ بوستان فدک، علوی، مهدی، کوه خضرنبی خبر داد و گفت: خوشبختانه از این غرفه‌ها تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر استقبال کرده‌اند که هم زائران و هم مسئولان به‌ویژه استاندار و امام‌جمعه در بازدیدی که داشتند، رضایت خود را ابراز کردند.

وی از استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگ‌سالان از ورزش‌های دارت، فوتبال دستی، مارپله، تنیس روی میز، بدمینتون، نقاشی، بازی‌های فکری و سرگرمی خبر داد و عنوان کرد: هراندازه بتوانیم با استفاده از ابزار‌های مختلف موجب تقویت نهاد خانواده و ایجاد تفریحات سالم بین زائران و شهروندان شویم، طبیعتاً در تحقق اهداف فرهنگی موفق‌تر خواهیم بود.

مقیمی با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و امید در جامعه و به‌ویژه انتقال مفاهیم و آموزه‌های فرهنگی به نسل جوان بیان کرد: کمپ‌های اسکان زائرین یکی از بهترین و مهم‌ترین اماکن و نقاط مورد هدف برای ارائه خدمات فرهنگی است که غرفه‌های کودک، ورزش، کتاب، بازی و سرگرمی، مشاوره، گام دوم انقلاب و... بخشی از مجموعه اقدامات سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم در ایام نوروز است.

مقیمی با اشاره به سخنان شهردار قم در دیدار نوروزی با کارکنان این سازمان یادآورشد: زیربنای تمام امور، فرهنگ‌سازی است و لازمه رسیدن به توسعه شهری، شهروندان توسعه‌یافته است که تنها از مسیر فرهنگی با آموزه‌های اسلامی و انقلابی میسر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با ابراز خوشحالی از استقبال شهروندان قمی از این غرفه‌های فرهنگی افزود: در حوزه فرهنگ شهروندی و ایجاد نشاط شهری در سال جدید برنامه‌های دیگری نیز در دست تهیه داریم که امیدواریم موجب رضایت شهروندان و رسیدن به اهداف سازمان گردد.

انتهای پیام/ح

استقبال ۱۰ هزارنفری زائران و شهروندان از غرفه‌های فرهنگی شهرداری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار